dark_mode
Image
  • Sunday, 15 December 2024
T.D. Radovi na instaliranju centralnog groijanja u PŠ

T.D. Radovi na instaliranju centralnog groijanja u PŠ "Mrazovac"

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

Unsko –sanski kanton

Općina .Bužim

JU OŠ „BUŽIM“ BUŽIM

 

 

 

 

 

 

 

 

TENDERSKA DOKUMENTACIJA

ZA JAVNU NABAVKU RADOVA – RADOVI  INSTALIRANJA CENTRALNOG GRIJANJA U PŠ “MRAZOVAC” PUTEM KONKURENTSKOG POSTUPKA

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                DIREKTOR ŠKOLE   

                                                                         _______________________

                                                                                      /  ADNAN  NUHIĆ  /    

 

Sadržaj

1        INFORMACIJE O UGOVORNOM ORGANU.. 1

1.1         OPŠTI PODACI O UGOVORNOM ORGANU.. 1

2        OPŠTE INFORMACIJE U VEZI SA POSTUPKOM NABAVKE. 1

2.1         POSTUPAK JAVNE NABAVKE: 1

2.2         PREDMET NABAVKE (VRSTA UGOVORA), PROCIJENJENA VRIJEDNOST I OBAVJEŠTENJE O NABAVCI 1

2.3         PODJELA NA LOTOVE. 1

2.4         OKVIRNI SPORAZUM... 1

2.5         KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA.. 1

2.6         E-AUKCIJA.. 2

2.7         MJESTO I PERIOD IZVOĐENJA RADOVA.. 2

2.8         ALTERNATIVNE PONUDE. 2

2.9         POVJERLJIVOST. 2

2.10      KOMUNIKACIJA SA PONUĐAČIMA.. 3

3        USLOVI ZA KVALIFIKACIJU PONUĐAČA.. 3

3.1         LIČNA SPOSOBNOST. 3

3.2         SPOSOBNOST OBAVLJANJA PROFESIONALNE DJELATNOSTI 5

3.3         EKONOMSKA I FINANSIJSKA SPOSOBNOST. 5

3.4         TEHNIČKA I PROFESIONALNA SPOSOBNOST. 6

3.5         SUKOB INTERESA.. 7

3.6         GRUPA PONUĐAČA.. 7

4        ZAHTJEVI U VEZI SA DOSTAVLJANJEM PONUDA.. 8

4.1         PRIPREMA PONUDE. 8

4.2         DOSTAVLJANJE PONUDE. 8

4.3         IZMJENA I/ILI DOPUNA I ODUSTAJANJE OD PONUDE. 9

4.4         CIJENA PONUDE. 9

4.5         VALUTA PONUDE. 10

4.6         MJESTO, DATUM I VRIJEME PRIJEMA PONUDA.. 10

4.7         MJESTO, DATUM I VRIJEME OTVARANJA PONUDA.. 10

5        OCJENA PONUDA I DONOŠENJE ODLUKE. 11

5.1         PERIOD VAŽENJA PONUDE (OPCIJA PONUDE). 11

5.2         GARANCIJA ZA UREDNO IZVRŠENJE UGOVORA ( OPCIJA: Samo ukoliko se traži). 11

5.3         ZABRANA PREGOVORA I POJAŠNJENJE PONUDE. 11

5.4         NEPRIRODNO NISKA CIJENA.. 11

5.5         ISPRAVKA RAČUNSKIH GREŠAKA I PROPUSTA.. 12

5.6         DONOŠENJE ODLUKE O ISHODU POSTUPKA NABAVKE. 12

5.7         POUKA O PRAVNOM LIJEKU.. 13

6        ZAKLJUČENJE UGOVORA.. 13

6.1         NACRT UGOVORA (OKVIRNOG SPORAZUMA). 13

6.2         PODUGOVARANJE. 13

7        INFORMACIJE O TENDERSKOJ DOKUMENTACIJI 13

7.1         PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE. 13

7.2         POJAŠNJENJE, IZMJENA I DOPUNA TENDERSKE DOKUMENTACIJE. 14

8        ANEKSI I OBRASCI 14

Aneks 1. 15

Obavještenje o javnoj nabavci 15

ANEKS 2. 16

OBRAZAC ZA PONUDU.. 16

ANEKS 3. 20

OBRAZAC ZA CIJENU PONUDE. 20

ANEKS 4. 24

Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačke a) do d) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14). 24

ANEKS 5. 25

Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke a) do d) i stav (4) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14). 25

ANEKS 6. 26

PISMENA IZJAVA IZ. 26

ANEKS 7. 27

POVJERLJIVE INFORMACIJE. 27

ANEKS 9. 28

NACRT UGOVORA.. 28

 

 

 

1         INFORMACIJE O UGOVORNOM ORGANU

1.1       OPŠTI PODACI O UGOVORNOM ORGANU

1.1.1. Naziv ugovornog organa: JAVNA USTANOVA OSNOVNA ŠKOLA „BUŽIM“

1.1.2. Adresa: UL. GENERALA  IZETA  NANIĆA BR.35

1.1.3. IDB/JIB:4263244160005

1.1.4. Detaljna adresa za korespondenciju: JU OŠ „BUŽIM“

1.1.5. Telefon/i: 037/410 - 114

1.1.6. Faks: 037/410-114

1.1.7. E-mail: osnovnaskola.buzim@gmail.com

1.1.8. Web stranica: www.osbuzim.edu.ba

 

2         OPŠTE INFORMACIJE U VEZI SA POSTUPKOM NABAVKE

2.1       POSTUPAK JAVNE NABAVKE:

2.1.1. Predmetna nabavka će se provesti korištenjem KONKURENTSKOG ZAHTJEVA ZA DOSTAVU PONUDA.

2.1.2. Ovaj postupak javne nabavke će se izvršiti u skladu sa Zakonom, pod zakonskim aktima i TD.

2.2       PREDMET NABAVKE (VRSTA UGOVORA), PROCIJENJENA VRIJEDNOST I OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

2.2.1. Predmet nabavke (JRJN): Ugovor o javnoj nabavci radova – „Radovi  instaliranja  centralnog grijanja u PŠ „Mrazovac“ (JRJN: 45331100-7 )

2.2.2. Procijenjena vrijednost nabavke (bez PDV-a): 17.658,00 KM

2.2.3. Obavještenje o nabavci objavljeno je na Portalu javnih nabavki broj: _________________ dana _____________ godine.

2.3       PODJELA NA LOTOVE

2.3.1. Podjela na lotove : Ne

2.4       OKVIRNI SPORAZUM

2.4.1. Namjera zaključivanja okvirnog sporazuma:  Ne

 

2.5       KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA

2.5.1. Ovaj postupak javne nabavke će se provesti uz korištenje sljedećeg kriterija za dodjelu ugovora:  Najniža cijena

2.5.2. Ugovor će se dodijeliti izabranom ponuđaču koji je dostavio prihvatljivu ponudu sa najnižom cijenom.

2.6       E-AUKCIJA

2.6.1. Namjera provođenja e-aukcije: Da

2.7       MJESTO I PERIOD IZVOĐENJA RADOVA

2.7.1. Mjesto (lokacija) izvođenja radova: JU OŠ „Bužim“  PŠ „Mrazovac“

2.8 ALTERNATIVNE PONUDE

2.8.1. Ponuđačima NIJE dozvoljeno da dostavljaju alternativne ponude

2.9 POVJERLJIVOST

2.9.1. Ugovorni organ traži od ponuđača da u svojoj ponudi navedu koje informacije se smatraju povjerljivim, po kojoj osnovi se smatraju povjerljivim i koliko dugo će biti povjerljive. U tom smislu ponuđači moraju napraviti spisak (u okviru obrasca povjerljivih informacija – Aneks 7 TD) informacija koje bi se trebale smatrati povjerljivim.

2.9.2. Povjerljive informacije koje su sadržane u bilo kojoj ponudi, koje se odnose na komercijalne, finansijske ili tehničke informacije ili poslovne tajne ili know how učesnika tendera, ne smiju se ni pod kojim uslovima otkrivati bilo kom licu koje nije zvanično uključeno u ovaj postupak nabavke.

2.9.3. Povjerljivim podacima ne mogu se smatrati:

  1. ukupne i pojedinačne cijene iskazane u ponudi;
  2. predmet nabavke, odnosno ponuđena roba od koje zavisi poređenje sa tehničkom specifikacijom i ocjena da li je ponuđač ponudio robu u skladu sa tehničkom specifikacijom;
  3. potvrde, uvjerenja od kojih zavisi kvalifikacija vezana za ličnu situaciju ponuđača.

2.9.4. Ako ponuđač označi povjerljivim podatke koji se u skladu sa ovom tačkom TD ne mogu proglasiti povjerljivim, ugovorni organ ih neće smatrati povjerljivim, a ponuda ponuđača neće biti odbijena.

2.9.5. Nakon javnog otvaranja ponuda nijedna informacija u vezi sa ispitivanjem, pojašnjenjem ili ocjenom ponuda ne smije se otkrivati nijednom učesniku u postupku ili trećem licu prije nego što se odluka o rezultatu postupka ne saopšti učesnicima u postupku.

2.9.6. Ukoliko ponuđač ne dostavi obrazac ili dostavi ne popunjen obrazac povjerljivih informacija, znači da iste nema i njegova ponuda po tom osnovu neće biti proglašena ne prihvatljivom.

2.9.7. Učesnici u ovom postupku javne nabavke ni na koji način ne smiju neovlašteno prisvajati, koristiti za svoje potrebe ili proslijediti trećim licima podatke, rješenja ili dokumentaciju (informacije, planove, crteže, nacrte, modele, uzorke, kompjuterske programe i dr.) koji su im stavljeni na raspolaganje ili do kojih su došli na bilo koji način u ovom postupku javne nabavke.

2.9.8. Nakon prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača ili odluke o poništenju postupka nabavke, a najkasnije do isteka roka za žalbu, ugovorni organ će po prijemu zahtjeva ponuđača, a najkasnije u roku od 2 (dva) dana od dana prijema zahtjeva, omogućiti uvid u svaku ponudu, uključujući dokumente podnesene u skladu s članom 45. stav (2) Zakona (lična sposobnost), kao i pojašnjenja originalnih dokumenata u skladu s članom 68. stav (3) Zakona, sa izuzetkom informacija ponuđača označenih kao povjerljive u skladu sa tačkom 3.8.1. TD.

2.10.KOMUNIKACIJA SA PONUĐAČIMA

2.10.1. Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencija) između ugovornog organa i ponuđača treba se voditi isključivo u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja poštom/faxom/mailom ili lično na adresu naznačenu u TD (odabrati način komunikacije po želji ugovornog organa), izuzev komunikacije vezano za pojašnjenja TD koja se vrši kroz sistem „E-nabavke“ – Portal www.ejn.gov.ba, kako je definisano Zakonom i podzakonskim aktima.

 

2.10.2. Lice koje je, u ime ugovornog organa, ovlašteno da vodi komunikaciju sa ponuđačima (kontakt osoba) je: Veladžić   Sulejman  , 037 / 410  -114 

2.10.3. Sve informacije u vezi sa ovim postupkom javne nabavke (preuzimanje TD, zahtjevi za pojašnjenjem i sve ostale informacije) ponuđači mogu dobiti isključivo od nadležne kontakt osobe odnosno putem sistema “E-nabavke” – Portal www.ejn.gov.ba.

3         USLOVI ZA KVALIFIKACIJU PONUĐAČA

3.1       LIČNA SPOSOBNOST

3.1.1. U skladu sa članom 45. Zakona, ponuda će biti odbačena ako ispunjava sljedeće USLOVE:

  1. ako je ponuđač u krivičnom postupku osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organiziranog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;
  2. ako je ponuđač pod stečajem ili je predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;
  3. ako ponuđač nije ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registrovan;
  4. ako ponuđač nije ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, u skladu sa važećim propisimau Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

3.1.2. Ponuda se odbija i ako je ponuđač bio kriv za težak profesionalni propust počinjen tokom perioda od 3 (tri) godine prije početka postupka javne nabavke, a koje ugovorni organ može dokazati na bilo koji način, a posebno značajni nedostatci koji se ponavljaju u izvršenju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida, nastanka štete, ili drugih sličnih posljedica koje su rezultat namjere ili nemara privrednog subjekta – ponuđača, određene težine.

3.1.3. U svrhu dokaza o ispunjavanju uslova utvrđenih u tački 3.1.1. TD ponuđači su dužni u ponudi dostaviti Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 45. Zakona, ovjerenu kod nadležnog organa (organ uprave – općina, sud ili notar) da se na njih ne odnose slučajevi definisani tačkom 3.1.1. pod a) - d) TD. Izjava se dostavlja u formi utvrđenoj Aneksom 4 TD. Uz ovu izjavu ponuđači Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svaki član grupe dužan je dostaviti ovjerenu izjavu.

3.1.4. Ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor obavezan je dostaviti sljedeće dokumente kao DOKAZE kojima će potvrditi vjerodostojnost date izjave iz tačke 3.1.3. TD:

  1. Uvjerenje nadležnog suda kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca.

OPCIJA: Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao poduzetnik, dužan je dostaviti uvjerenje koje glasi na ime vlasnika – poduzetnika;

  1. Uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registriran ponuđač kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti.

OPCIJA: Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao poduzetnik, dužan je dostaviti samo uvjerenje od nadležnog organa uprave da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;

  1. Uvjerenje nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.

OPCIJA: Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao poduzetnik, dužan je dostaviti potvrdu nadležne poreske uprave da izmiruje doprinose za penziono-invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje za sebe i zaposlene (ukoliko ima zaposlenih u radnom odnosu);

  1. Uvjerenje nadležnih institucija da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

OPCIJA:Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao poduzetnik, dužan je dostaviti potvrdu nadležne poreske uprave da izmiruje sve poreske obaveze kao fizičko lice registrovano za samostalnu djelatnost.

3.1.5. Kao dokaz o ispunjavanju uslova iz tačke 3.1.1. pod a) TD ponuđači su obavezni da dostave uvjerenja izdata od strane Suda BiH i suda nadležnog prema sjedištu ponuđača (kumulativno) iz kojih je vidljivo da ponuđaču u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za sva krivična djela navedena u ovoj tački TD.

3.1.6. Kao dokaz o ispunjavanju uslova iz tačke 3.1.1. pod c) i d) TD ugovorni organ prihvata i:- Sporazum ponuđača sa nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odloženom plaćanju obaveza ponuđača po osnovu poreza i doprinosa i indirektnih poreza, uz dostavljanje

- Potvrde poreskih organa da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze.

3.1.7. Kao dokaz o ispunjavanju uslova iz tačke 3.1.2. TD ugovorni organ prihvata dokaz o prijevremenom raskidu ranijeg ugovora zbog neispunjavanja obaveza u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, odnosno u slučaju nastanka štete, pravosnažnu presudu nadležnog suda za štetu koju je pretrpio ugovorni organ.

3.1.8. Dokumenti navedeni u tački 3.1.4. TD moraju biti zaprimljeni kod ugovornog organa u roku od 7 dana  od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u radnom vremenu ugovornog organa najkasnije do 14:00  sati, te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način dostavljeni (lično, poštom itd).

3.1.9. Ponuđač može (mada nije obavezan) u svojoj ponudi, uz Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 45. Zakona, dostaviti i odgovarajuća uvjerenja/potvrde nadležnih organa zahtijevana tačkom 3.1.4. pod a) - d) TD čime bi bio oslobođen obaveze dostavljanja istih nakon donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuđača.

3.1.10. Dokumenti ili uvjerenja navedena u tački 3.1.4. TD ne smiju biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije (organ uprave – općina, sud ili notar). Za ponuđače koji imaju sjedište izvan BiH ne zahtijeva se posebna nadovjera dokumenata. U slučaju sumnje u postojanje okolnosti koje su definisane tačkom 3.1.1. TD, ugovorni organ će se obratiti nadležnim organima s ciljem provjere dostavljene dokumentacije.

3.2       SPOSOBNOST OBAVLJANJA PROFESIONALNE DJELATNOSTI

3.2.1. U svrhu ispunjavanja USLOVA za dokazivanje sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti propisane članom 46. Zakona, ponuđači treba da budu registrovani u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su registrovani ili su osnovali firmu.

3.2.2. Kao DOKAZ kojim se potvrđuje ispunjavanje uslova iz tačke3.2.1. ponuđači trebaju dostaviti Rješenje o upisu u sudski registar ili (Aktuelni) izvod iz sudskog registraili posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke.

3.2.3. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti orginali ili ovjerene kopije (organ uprave – općina, sud ili notar).

3.2.4. Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao poduzetnik, dužan je dostaviti odgovarajući akt nadležnog opštinskog organa da je registrovan i da obavlja djelatnost za koju je registrovan.

3.3       EKONOMSKA I FINANSIJSKA SPOSOBNOST

3.3.1. U skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako ponuđač ne ispuni minimalne USLOVE koji se tiču:

  1. njegove ekonomsko-finansijske sposobnost u pogledu činjenica koje se mogu dokazati iz dokumenata koje izdaje banka ili druga finansijska institucija u skladu sa pozitivnim propisima;

 

  1. pozitivnog poslovnog bilansa, za period ne duži od 3 (tri) posljednje finansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu;
  2. određenog ukupnog prometa koji je ponuđač, bilo samostalno ili kao zajedničko poduzetništvo, ostvario u segmentu poslovanja koji je predmet ovog ugovora, za period ne duži od 3 (tri) posljednje finansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja.

3.3.2. U svrhu DOKAZA o ispunjavanju uslova utvrđenih u tački 3.3.1. TD ponuđači su dužni u ponudi dostaviti Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona, ovjerenu od strane ponuđača, u formi utvrđenoj Aneksom 5 TD. Uz ovu izjavu ponuđači dostavljaju i obične kopije dokumenata iz tačke 3.3.1. TD, i to:

  1. Potvrdu banke ili druge finansijske institucije izdate u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima koja dokazuje ekonomsko-finansijsku sposobnost ponuđača;
  2. Poslovni bilans ili izvod iz poslovnog bilansa, za period ne duži od 3 (tri) posljednje finansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od 3 (tri) godine, ako je objavljivanje poslovnog bilansa zakonska obaveza u zemlji u kojoj je ponuđač registrovan. U slučaju da ne postoji zakonska obaveza u zemlji u kojoj je ponuđač registrovan, ponuđač je dužan dostaviti izjavu ovjerenu od strane nadležnog organa;
  3. Izjavu ovjerenu od strane ponuđača o ukupnom prometu ponuđača ostvarenom u segmentu poslovanja koji je predmet ovog ugovora (nabavka –robe-radova) u posljednje 3 (tri) finansijske godine za koje se raspolaže podacima, ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od 3 (tri) godine, sa spiskom izvršenih ugovora na isporuci robe, u posljednje 3 (tri) godine.

3.3.3 Ponuđač može, gdje je to odgovarajuće i za određeni ugovor, u ponudi naznačiti da raspolaže kapacitetima drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu odnosa koji s njima ima. U tom slučaju, mora dokazati ugovornom organu da će na raspolaganju imati potrebne resurse. Pod istim uslovima grupa ponuđača može se osloniti na kapacitete učesnika grupe ili drugih privrednih subjekata.

3.3.4. Dokumenti navedeni u tački 3.3.2. TD moraju biti zaprimljeni kod ugovornog organa u roku od 7  dana  od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u radnom vremenu ugovornog organa najkasnije do 14:00  sati, te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način dostavljeni (lično, poštom itd).

3.3.5. Ponuđač može (mada nije obavezan) u svojoj ponudi, uz Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona, dostaviti i odgovarajuća uvjerenja/potvrde nadležnih organa zahtijevana tačkom 3.3.2. pod a) - d) TD čime bi bio oslobođen obaveze dostavljanja istih nakon donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuđača.

3.3.6. Dokumenti navedeni u tački 3.3.2. TD ne smiju biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije (organ uprave – općina, sud ili notar). Za ponuđače koji imaju sjedište izvan BiH ne zahtijeva se posebna nadovjera dokumenata.

3.4       TEHNIČKA I PROFESIONALNA SPOSOBNOST

3.4.1. U pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti regulisane čl. 48. i 51. Zakona, kandidati trebaju ispuniti sljedeće minimalne USLOVE za kvalifikaciju:

  1. da imaju uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jedan (1) ugovora u posljednjih 5 (pet) godine ili od datuma registracije odnosno početka poslovanja, koji su u vezi s predmetnom nabavkom odnosno čiji su karakter i kompleksnost adekvatni predmetnoj nabavci;
  2. da su osposobljeni za izvođenje radova koji su predmet ovog postupka javne nabavke.

3.4.2. Ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti kandidata iz tačke 3.4.1. TD će se izvršiti na osnovu dostavljanja sljedećih DOKAZA:

  1. Spiska izvršenih ugovora o izvedenim radovima koji su predmet nabavke, u posljednjih 5 (pet) godina ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je kandidat registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od 5 (peti) godina, koji sadrži minimalno jedan ugovor čija ukupna vrijednost iznosi najmanje 000,00 KM bez uračunatog PDV-a

NAPOMENA: Uz spisak izvršenih ugovora kandidat je dužan dostaviti i potvrde,  koje su u vezi sa spiskom izvedenih radova, a koje daje druga ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje (potvrde) obavezno sadrže: naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, prihvata se izjava kandidata o uredno izvršenim ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbijede.

  1. Obrazovne i profesionalne kvalifikacije kandidata/izvođača radova i/ili kvalifikacija njegovog rukovodećeg osoblja, i naročito kvalifikacije lica koja su odgovorna za izvođenje konkretnih radova;
  2. Izjave o angažiranom tehničkom osoblju ili tehničkim organima, naročito onom osoblju koje je angažirano za poslove nadzora i kontrole kvaliteta, a za koje se ne može zahtijevati da su zaposleni kod kandidata;
  3. Izjave kandidata/izvođača radova o prosječnom godišnjem broju zaposlenih i o broju rukovodećeg osoblja u posljednje tri godine;
  4. Potvrdu o građevinskim mašinama i tehničkoj opremi kojom izvođač raspolaže u svrhu izvršenja ugovora;
  5. Izjave kandidata/izvođača radova da prihvata preduzimanje mjera za upravljanje zaštitom okoline i mjera energetske efikasnosti koje će privredni subjekat primjenjivati prilikom izvođenja radova.

3.4.3. Kandidat je, u sklopu svog zahtjeva za učešće, dužan dostaviti originale ili ovjerene kopije dokumenata (organ uprave – općina, sud ili notar) iz tačke 3.4.2. TD kojima dokazuje svoju tehničku i profesionalnu sposobnost.

3.5       SUKOB INTERESA

3.5.1. U skladu sa članom 52. Zakona, kao i sa drugim relevantnim propisima u Bosni i Hercegovini, ugovorni organ će odbaciti ponudu ukoliko je ponuđač sadašnjem ili bivšem zaposleniku ugovornog organa dao, ili je spreman dati, mito u obliku novčanih sredstava ili bilo kojem nenovčanom obliku, s ciljem ostvarivanja uticaja na radnju, odluku ili tok postupka javnih nabavki. Ugovorni organ će u pisanoj formi obavijestiti ponuđača i Agenciju za javne nabavke o odbacivanju ponude, te o razlozima za to i o tome će sačiniti zabilješku u izvještaju o postupku nabavke.

3.5.2. Svaki ponuđač je dužan uz ponudu dostaviti i posebnu pismenu Izjavu da nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama koje za cilj imaju korupciju u predmetnoj javnoj nabavci (Aneks 6 TD), ovjerenu od strane nadležnog organa (organ uprave – općina, sud ili notar). U slučaju da ponudu dostavlja grupa ponuđača, svaki član grupe ponuđača uz ponudu je obavezan dostaviti popunjenu i ovjerenu predmetnu Izjavu.

3.6       GRUPA PONUĐAČA

3.6.1. U slučaju da ponudu dostavlja grupa ponuđača, ugovorni organ će ocjenu ispunjenosti kvalifikacionih uslova od strane grupe ponuđača izvršiti na sljedeći način:

  • Grupa ponuđača kao cjelina mora ispuniti uslove koji su navedeni u tački 3.3. TD (ekonomska i finansijska sposobnost) i 3.4. TD (tehnička i profesionalna sposobnost), što znači da grupa ponuđača može kumulativno ispunjavati postavljene uslove i dostaviti dokumentaciju kojom dokazuju ispunjavanje postavljenih uslova;
  • Uslove koji su navedeni pod tačkama 3.1., 3.2. i 3.5. (Lična sposobnost, Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti i Sukob interesa) moraju ispunjavati svaki član grupe ponuđača pojedinačno, te svaki od članova grupe ponuđača mora dostaviti dokumentaciju kojom dokazuju ispunjavanje postavljenih uslova.

3.6.2. Nakon donošenja Odluke kojom je izabrana navedena grupa ponuđača, izabrana grupa ponuđača dužna je dostaviti orginal ili ovjerenu fotokopiju (organ uprave – općina, sud ili notar) pravnog akta o udruživanju u grupu ponuđača radi učešća u predmetnom postupku javne nabavke, u roku ne dužem od  7  dana od dana prijema odluke. Dokument mora biti fizički dostavljen na protokol ugovornog organa najkasnije peti dan po prijemu odluke o izboru, u radnom vremenu ugovornog organa (do 14:00 sati), te za ugovorni organ nije relevantno na koji je način poslat. Ukoliko grupa ponuđača ne dostavi pravni akt o udruživanju sa sadržajem definisanim u tački 5.6.2. TD ugovor će se dodijeliti sljedećem ponuđaču sa rang liste.

4         ZAHTJEVI U VEZI SA DOSTAVLJANJEM PONUDA

4.1       PRIPREMA PONUDE

4.1.1. Ponuđači su obavezni da pripreme svoje ponude u skladu sa kriterijima i uslovima koji su utvrđeni u TD. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst TD, a ponude koje nisu u skladu sa TD bit će odbačene kao neprihvatljive.

4.1.2. Ponuđači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku javne nabavke

4.1.3. Ponuda i svi dokumenti kao i korespondencija u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa moraju biti napisani na jednom od jezika u službenoj upotrebi u Bosni i Hercegovini. Štampana literatura, brošure, katalozi i slično koje dostavi ponuđač ne moraju biti prevedeni, izuzev ako se TD ne zahtijeva da se i ti dijelovi prevedu. Pod zvaničnim prevodom se smatra prevod ovjeren od strane sudskog tumača.

4.1.4. Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu i mora biti napisana neizbrisivom tintom. Ispravke u ponudi moraju biti urađene na način da su vidljive i potvrđene potpisom i pečatom ponuđača, uz navođenje datuma ispravke.

 4.1.5. Ispravke moraju biti vidljive i ne smiju se raditi korektorom, korektivnom trakom i drugim korektivnim priborom. Ispravke se trebaju vršiti na sljedeći način: neizbrisivom tintom, jednom linijom precrtati broj ili tekst koji se ispravlja, pored koga treba izvršiti novi upis, te staviti potpis i pečat ponuđača i datum ispravke, u suprotnom ponuda će biti odbijena.

4.1.6. Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani (sa jemstvenikom ili na neki drugi način – ugovorni organ mora precizirati) na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova, osim dokaza o garanciji . Dijelovi ponude kao što su dokazi o garanciji, štampana literatura, brošure, , katalozi,  i slično koji ne moraju  biti čvrsto uvezani, ponuđač obilježava nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude. Sve stranice ponude moraju biti numerisane na način da je vidljiv redni broj stranice ili lista, u skladu sa članom 8. stav (6) i (7) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda. Ako ponuda sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge i sl. koji imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne moraju dodatno numerisati.

4.1.7. Ako zbog obima ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova. U tom slučaju svaki dio se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova, a ponuđač mora u sadržaju ponude navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji. Kada ponuda sadrži više dijelova, stranice ili listovi se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem kojim se nastavlja redni broj stranice ili lista kojim završava prethodni dio.

4.2       DOSTAVLJANJE PONUDE

4.2.1.  Ponuđač će dostaviti 1 (jednu) ponudu u originalu i 1 (jednu) kopiju ponude.

Original ponuda se dostavlja na originalnoj TD koja je objavljena na Portalu javnih nabavki, na kojoj će čitko pisati:“ORIGINAL PONUDA”, dok će se na kopiji ponude, koja mora u potpunosti sadržinski odgovarati originalnoj ponudi, napisati: „KOPIJA PONUDE“. U slučaju razlika između originala i kopije ponude, vjerodostojan je original ponude.

4.2.2. Koverta ili paket sa ponudom (zajedno, original i kopija ponude,ako se kopija zahtijeva) sa pečatom i potpisom, koja treba biti zapečaćena u jednoj neprovidnoj koverti, dostavlja se na adresu ugovornog organa iz tačke 1.1.1. TD. Na koverti sa ponudom mora biti naznačeno:

  • naziv i adresa ugovornog organa,
  • naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,
  • evidencijski broj nabavke _________________,
  • naziv predmeta nabavke odnosno lota na koji se ponuda odnosi: „___________________________“,
  • naznaka „NE OTVARAJ“

NAPOMENA: Ukoliko se TD traži dostavljanje uzoraka uz ponudu ugovorni organ je dužan u TD jasno precizirati na koji način i u kojoj formi će ponuđači dostaviti uzorke uz ponudu (npr. pakovanje uzoraka uz ponudu, ili odvojeno od nje, ili propisati dostavljanje na neki drugi način), te eventualno pojasniti i način povrata uzoraka i slično.

4.3       IZMJENA I/ILI DOPUNA I ODUSTAJANJE OD PONUDE

4.3.1. Ponuđač može, prije isteka roka za dostavu ponuda, svoju ponudu izmijeniti, dopuniti ili od nje odustati (povući je). Ako zbog izmjene ili dopune dođe do promjene ukupne cijene ponude, nova cijena mora se obavezno navesti.

4.3.2. Izmjena ili dopuna ponude dostavlja na isti način kao i (osnovna) ponuda, i to u roku koji je naznačen u obavještenju o nabavci i TD. Na koverti u kojoj se nalazi izjava ponuđača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE”, „DOPUNA PONUDE“ ili “POVLAČENJE PONUDE”.

4.3.3. U slučaju povlačenja ponude, prije isteka roka za dostavu ponuda, ponuđač može pismeno zahtijevati povrat svoje neotvorene ponude.

4.4       CIJENA PONUDE

4.4.1. Ponuđač je dužan dostaviti popunjen Obrazac za ponudu i Obrazac za cijenu ponude sa tehničkom specifikacijom koji se nalaze u prilogu TD, u skladu sa svim podacima koji su definisani Aneksom 2 i Aneksom 3 odnosno za sve stavke koje su sadržane u tim obrascima.

4.4.2. U slučaju da ponuđač propusti popuniti Obrazac za cijenu ponude u skladu sa postavljenim zahtjevima, za sve stavke koje su navedene, njegova ponuda će biti odbačena. Ukoliko Obrazac za cijenu ponude sadrži više stavki, ponuđač je dužan dati ponudu za sve stavke, vodeći pri tome računa da ukupan zbir cijena svih stavki u obrascu ne može biti 0 (nula).

4.4.3. Ukupna cijena mora isto biti izražena u Obrascu za ponudu i Obrascu za cijenu ponude sa tehničkom specifikacijom. U slučaju da se ne slažu cijene iz ova dva obrasca prednost se daje cijeni bez PDV-a iz Obrasca za cijenu ponude sa tehničkom specifikacijom.

4.4.4. Cijena koju navede ponuđač u svojoj ponudi neće se mijenjati u toku izvršenja ugovora i ne podliježe bilo kakvim promjenama.

Ugovorni organ će kao neprihvatljivu odbiti onu ponudu koja sadrži cijenu koja se može prilagođavati, a koja nije u skladu sa gore navedenim stavom.

4.4.5. Ponuđač može dati popust na cijenu (ponudu), pod uslovom da ga iskaže posebno, kako je to definisano Obrascem za ponudu odnosno Obrascem za cijenu ponude sa tehničkom specifikacijom. Ako ponuđač ne iskaže popust na propisan način, smatraće se da nije ni ponudio popust.

4.4.6. U cijeni ponude se obavezno navodi cijena ponude (bez PDV-a), ponuđeni popust i na kraju cijena ponude sa uključenim popustom (bez PDV-a). Ukoliko ponuđač nije PDV obveznik, ne prikazuje PDV, i u Obrascu za cijenu ponude, mjesto gdje se upisuje pripadajući iznos PDV-a, ostavlja se prazno.

4.4.7. Posebno se prikazuje PDV na cijenu ponude sa uračunatim popustom. Na kraju se daje vrijednost ugovora (cijena ponude sa uključenim popustom) plus PDV.

4.5       VALUTA PONUDE

4.5.1. Ponuđač izražava cijenu ponude u konvertibilnim markama (KM).

4.5.2. Ponuđena cijena roba na paritetu „DDP krajnje odredište - Incoterms 2010“, treba uključivati sve obaveze odnosno troškove vezane za tu robu.

4.6       MJESTO, DATUM I VRIJEME PRIJEMA PONUDA

4.6.1. Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: JU OŠ „Bužim“ Ul. Generala Izeta Nanića br.35,77245

4.6.2. Rok za dostavljanje ponuda je 08.07.2022 godine  do 9:00 sati .

NAPOMENA: Ponuda ponuđača mora biti dostavljena do datuma i sata naznačenog u obavještenju o nabavci odnosno TD i za ugovorni organ nije relevantno kada je niti na koji način je poslata.

4.6.3. Ponude zaprimljene nakon isteka roka za prijem ponuda iz tačke 4.6.2. TD bit će vraćene ponuđaču neotvorene.

4.7       MJESTO, DATUM I VRIJEME OTVARANJA PONUDA

4.7.1. Javno otvaranje ponuda će se održati 08.07.2022. godine  u 10:00 sati , u prostorijama ugovornog organa, adresa Ul. Generala Izeta Nanića br.35 –prostorijama škole .

4.7.2. Ponuđači ili njihovi ovlašteni predstavnici, kao i sva druga zainteresovana lica mogu prisustvovati otvaranju ponuda. Kopija Zapisnika sa otvaranja ponuda, dostavlja se svim ponuđačima odmah, a najkasnije u roku od 3 (tri) dana od dana otvaranja ponuda.

4.7.3. Na javnom otvaranju ponuda prisutnim ponuđačima će se saopštiti sljedeće informacije:

  1. naziv ponuđača,
  2. ukupna cijena navedena u ponudi,
  3. popust naveden u ponudi, ako je posebno iskazan,
  4. potkriteriji koji se vrednuju u okviru kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, ukoliko je odabran taj kriterij za dodjelu ugovora.

4.7.4. Predstavnik ponuđača koji želi zvanično učestvovati na otvaranju ponuda treba prije otvaranja ponuda Komisiji za nabavku ugovornog organa dostaviti punomoć za učešće na javnom otvaranju ponuda u ime privrednog subjekta - ponuđača ukoliko isti nije potpisnik ponude. Ukoliko nema zvanične punomoći ponuđač može, kao i ostala zainteresovana lica, prisustvovati javnom otvaranju ponuda ali bez prava potpisa zapisnika ili preduzimanja bilo kojih pravnih radnji u ime ponuđača.

5         OCJENA PONUDA I DONOŠENJE ODLUKE

5.1       PERIOD VAŽENJA PONUDE (OPCIJA PONUDE)

5.1.1. Ponude moraju važiti do 60  dana, računajući od isteka roka za podnošenje ponuda.

5.1.2. Ukoliko ponuđač u ponudi ne navede period važenja ponude, onda se smatra da je to onaj period koji je naveden u TD. U slučaju da je period važenja ponude kraći od perioda navedenog u TD, ugovorni organ će odbiti takvu ponudu.

5.1.3. Sve dok ne istekne period važenja ponuda, ugovorni organ ima pravo da traži od ponuđača u pisanoj formi da produže period važenja njihovih ponuda do određenog datuma. Ponuđači mogu odbiti takav zahtjev, a da time ne izgube pravo na garanciju za ponudu. Ponuđač koji pristane da produži period važenja svoje ponude i o tome u pisanoj formi obavijesti ugovorni organ, produžit će period važenja ponude i dostaviti produženu garanciju za ponudu. Ponuda se ne smije mijenjati. Ako ponuđač ne odgovori na zahtjev ugovornog organa u vezi sa produženjem perioda važenja ponude ili ne dostavi produženu garanciju za ponudu, smatrat će se da je odbio zahtjev ugovornog organa. U tom slučaju ugovorni organ odbacuje njegovu ponudu.

5.2       GARANCIJA ZA UREDNO IZVRŠENJE UGOVORA

  (  NE )

5.3       ZABRANA PREGOVORA I POJAŠNJENJE PONUDE

5.3.1. Sa ponuđačima se neće obavljati nikakvi pregovori u vezi sa ponudama.

5.3.2. Ugovorni organ može od ponuđača tražiti pismenim putem, da u roku od 3 (tri) dana pojasne dokumente koje su dostavili u skladu sa članom 45. do 49. Zakona ili da dostave originalne dokumente radi poređenja sa kopijama, koje su dostavljene uz ponudu, s ciljem otklanjanja formalnog nedostatka dokumenta.

5.4       NEPRIRODNO NISKA CIJENA

5.4.1. Ako ocijeni da su dostavljene cijene ponude neprirodno niske u odnosu na ponuđene robe, ugovorni organ će zahtijevati od ponuđača da opravda ponuđenu cijenu. Ako ponuđač ne dostavi osnovano obrazloženje koje može, između ostalog, sadržavati i poređenje s cijenama na tržištu, ugovorni organ  odbacit će  takvu ponudu.

5.4.2. Ponuđač je dužan na zahtjev ugovornog organa pismeno dostaviti detaljne informacije o relevantnim sastavnim elementima ponude, uključujući elemente cijene odnosno razloge za ponuđenu cijenu.

Ugovorni organ će uzeti u razmatranje objašnjenja koja se na primjeren način mogu odnositi na:

  1. ekonomičnost procesa proizvodnje;
  2. tehnička rješenja koja su odabrana i/ili izuzetno povoljnih uslova koji su na raspolaganju ponuđaču za dostavu roba;
  3. originalnost roba koje ponuđač nudi;
  4. poštivanja odredbi koje se odnose na zaštitu na radu i radne uslove koji su na snazina lokaciji gdje će se robe dostaviti (isporučiti);
  5. mogućnost da ponuđač prima državnu pomoć.

Ako ugovorni organ utvrdi da je ponuda neprirodno niska zato što ponuđač prima državnu pomoć, ponuda može biti odbačena samo ako ponuđač nije u mogućnosti dokazati, u razumnom roku koji je odredio ugovorni organ, da je državna pomoć dodijeljena u skladu s važećim zakonom.

5.4.3. Ugovorni organ će obavezno od ponuđača tražiti objašnjenje cijene ponude koju smatra neprirodno niskom ako su ispunjeni sljedeći uslovi:

  1. cijena ponude je za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih prihvatljivih ponuda, ukoliko su primljene najmanje tri prihvatljive ponude, ili
  2. cijena ponude je za više od 20% niža od cijene drugorangirane prihvatljive ponude.

5.5       ISPRAVKA RAČUNSKIH GREŠAKA I PROPUSTA

5.5.1. Ugovorni organ će ispraviti bilo koju grešku u ponudi koja je čisto aritmetičke prirode, ukoliko se ista otkrije u toku ocjene ponuda. Ugovorni organ će neodložno ponuđaču uputiti obavještenje o svakoj ispravci i može nastaviti sa postupkom, sa ispravljenom greškom, pod uslovom da je ponuđač to odobrio u roku koji je odredio ugovorni organ. Ako ponuđač ne odobri predloženu ispravku, ponuda se odbacuje i garancija za ponudu, ukoliko postoji, se vraća ponuđaču.

5.5.2. Ugovorni organ će ispraviti greške u računanju cijene u slijedećim slučajevima, i na sljedeći način:

  1. kada postoji razlika između iznosa izraženog u brojevima i riječima - u tom slučaju prednost ima iznos izražen riječima, osim ukoliko se na taj iznos ne odnosi aritmetička greška;
  2. ako postoji razlika između jedinične cijene i ukupnog iznosa koji se dobije množenjem jedinične cijene i količine, jedinična cijena koja je navedena će imati prednost i potrebno je ispraviti konačan iznos;
  3. ako postoji greška u ukupnom iznosu u vezi sa sabiranjem ili oduzimanjem podiznosa, podiznos će imati prednost, kada se ispravlja ukupan iznos.

5.5.3. Iznosi koji se isprave na naprijed opisani način će biti obavezujući za ponuđača. Ako ih ponuđač kao takve ne prihvata, njegova ponuda se odbacuje.

5.5.4. Jedinična cijena stavke ne smatra se računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati ni pod kojim uslovima.

5.6       DONOŠENJE ODLUKE O ISHODU POSTUPKA NABAVKE

5.6.1. Ugovorni organ će donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača ili odluku o poništenju postupka nabavke u roku koji je određen TD kao rok (period) važenja ponude, a najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana isteka važenja ponude, odnosno u produženom periodu roka važenja ponude, ukoliko se on produži na zahtjev ugovornog organa. Odluka o rezultatima postupka javne nabavke će biti objavljena na web stranici ugovornog organa, istovremeno sa njenim upućivanjem ponuđačima.

5.6.2. Svi ponuđači će biti obaviješteni o odluci ugovornog organa o rezultatu postupka javne nabavke u roku od 3 (tri) dana, a najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke, i to elektronskim sredstvom, faksom, poštom ili neposredno. Uz obavještenje o rezultatima postupka nabavke ugovorni organ će dostaviti ponuđačima odluku o izboru najpovoljnije ponude ili poništenju postupka, kao i zapisnik o ocjeni ponuda.

5.7       POUKA O PRAVNOM LIJEKU

5.7.1. Svaki ponuđač odnosno svaki privredni subjekt koji ima ili je imao interes za dodjelu ugovora o javnoj nabavci i koji učini vjerovatnim da je u konkretnom postupku javne nabavke bila ili je mogla biti prouzrokovana šteta zbog postupanja ugovornog organa, a koje se u žalbi navodi kao povreda ovog zakona i podzakonskih akata od strane ugovornog organa u postupku javne nabavke, ima pravo da uloži žalbu na postupak na način i u rokovima koji su određeni u odredbama članova 99. i 101. Zakona.

6         ZAKLJUČENJE UGOVORA

6.1       NACRT UGOVORA

6.1.1. Nacrt ugovora (osnovni elementi ugovora)  se nalazi u okviru Aneksa 9 TD. Ponuđač treba popuniti nacrt ugovora  sa svojim podacima i detaljima koji su sadržani u ponudi (generalije ponuđača, cijena, potkriterije i druge  elemente ponude koje jasno propiše ugovorni organ), te isti potpisati i ovjeriti te priložiti uz ponudu skupa sa ostalim dokumentima iz TD.

6.2       PODUGOVARANJE

6.2.1. Ukoliko namjeravaju sklopiti podugovor sa trećom stranom, ponuđači trebaju u obrascu za dostavljanje ponude (Aneks 2 tačka 4. TD) navesti da li, i u kojem dijelu , to namjeravaju učiniti. Ponuđač u ponudi ne mora identifikovati podugovarača ali se mora izjasniti da li će biti izvršeno direktno plaćanje podugovaraču.

6.2.2. Ponuđač sa najuspješnijom ponudom ne smije, bez prethodne saglasnosti ugovornog organa, sa trećom stranom sklapati podugovor ni o jednom dijelu ugovora koji nije naveden u njegovoj ponudi.Ugovorni organ će biti blagovremeno obaviješten, prije sklapanja podugovora, o elementima ugovora za koje se sklapa podugovor i o identitetu podugovarača. Ugovorni organ može izvršiti provjeru kvalifikacija podugovarača u skladu sa članom 44. Zakona i obavijestiti ponuđača o svojoj odluci u roku od 15 (petnaest) dana od prijema obavještenja o podugovaraču. U slučaju odbijanja podugovarača ugovorni organ je obavezan navesti objektivne razloge odbijanja.

6.2.3. Ponuđač kojem je dodijeljen ugovor dužan je prije realizacije podugovora dostaviti ugovornom organu podugovor zaključen s podugovaračem, koji obavezno sadrži sljedeće elemente:

  1. dio radova koje će izvoditi podugovarač;
  2. predmet, količinu, vrijednost, mjesto i period izvođenja radova:
  3. podatke o podugovaraču, i to: naziv podugovarača, sjedište, JIB/IDB, broj transakcionog računa i naziv banke kod koje se vodi.

Navedni podaci iz podugovora su osnov za neposredno (direktno) plaćanje podugovaraču.

6.2.4. Ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor snosi punu odgovornost za realizaciju ugovora.

7         INFORMACIJE O TENDERSKOJ DOKUMENTACIJI

7.1       PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE

7.1.1. Ugovorni organ je omogućio neograničen i direktan pristup TD na Portalu javnih nabavki, bez naknade, zajedno sa objavom obavještenjao nabavci na Portalu javnih nabavki,.

7.1.2. Ako ponuđač preuzme TD više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona se računa od momenta prvog preuzimanja TD.

7.1.3. Preuzimanje TD sa Portala javnih nabavki ponuđači mogu izvršiti do 07.07.2022 godine

7.2       POJAŠNJENJE, IZMJENA I DOPUNA TENDERSKE DOKUMENTACIJE

7.2.1. Zainteresovani ponuđači mogu tražiti pojašnjenje TD od ugovornog organa u pisanoj formi, i to blagovremeno, a najkasnije 10 (deset) dana prije isteka roka za podnošenje ponuda, u formi i na način kako je to definisano u sistemu „E-nabavke“. Svi zahtjevi za pojašnjenje i odgovori sa pojašnjenjem TD biti će dostupni svim ponuđačima koji su preuzeli TD u sistemu „E-nabavke“.

7.2.2 Postavljanje zahtjeva za pojašnjenje tenderske dokumentacije i odgovora s pojašnjenjem može se izvršiti samo u formi i na način kako je definisano u sistemu „E-nabavke“.

7.2.3. Objavljeni dokumenti u sistemu „E-nabavke“ ne mogu se brisati i mijenjati.

7.2.4. Izmjene i dopune TD se vrše na način da ugovorni organ objavljuje novi dokument u sistem „E-nabavke“.

8         ANEKSI I OBRASCI

Aneks 1 - Obavještenje o javnoj nabavci (dostupno na portalu Javnih nabavki)

Aneks 2 - Obrazac za ponudu

Aneks 3 - Obrazac za cijenu ponude sa tehničkom specifikacijom

Aneks 4 - Izjava o ispunjavanju uslova po članu 45. Zakona (Lična sposobnost)

Aneks 5 - Izjava o ispunjavanju uslova po članu 47. Zakona (Ekonomska i finansijska sposobnost)

Aneks 6 - Izjava po članu 52. Zakona (Sukob interesa)

Aneks 7 - Obrazac povjerljivih informacija

Aneks 9 - Nacrt ugovora

 

 

Aneks 1

Obavještenje o javnoj nabavci

(dostupno na portalu Javnih nabavki)

 

 

ANEKS 2

OBRAZAC ZAPONUDU

Broj nabavke: _______________________

Broj obavještenja sa Portala javnih nabavki: ____________________

 

UGOVORNI ORGAN_______________________________ (upisuje se naziv ugovornog organa)

Adresa i sjedište ugovornog organa: ___________________________________________________

NAPOMENA: Ukoliko se provodi postupak zajedničke javne nabavke ili nabavku provodi centralni nabavni organ, upisuju se nazivi svih ugovornih organa koji sudjeluju u tom postupku nabavke, sa naznakom koji od navedenih ugovornih organa istupa za sve ugovorne organe u tom postupku javne nabavke.

 

PONUĐAČ ______________________________________________(upisuje se naziv ponuđača)

NAPOMENA: Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, upisuju se isti podaci za sve članove grupe ponuđača, kao i kada ponudu dostavlja samo jedan ponuđač, a pored naziva ponuđača koji je predstavnik grupe ponuđača upisuje se podatak da je to predstavnik grupe ponuđača. Podugovarač se ne smatra članom grupe ponuđačau smislu postupka javne nabavke.

 

 

Naziv i sjedište ponuđača

(ovlašteni predstavnik grupe ponuđača)

 

Naziv, adresa i JIB za svakog člana grupe ponuđača

(ukoliko se radi o grupi ponuđača)

 

Adresa

 

IDB/JIB

 

Broj žiro računa

 

Da li je ponuđač u sistemu PDV-a

 

Adresa za dostavu pošte

 

E – mail

 

Kontakt osoba

 

Broj telefona

 

Broj faksa

 

 

 

IZJAVA PONUĐAČA

 

NAPOMENA: Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, onda Izjavu ponuđača popunjava predstavnik grupe ponuđača.

 

U postupku javne nabavke koja je objavljena na Portalu javnih nabavki, broj obavještenja o nabavci _______________________, ovim dostavljamo svoju ponudu i izjavljujemo sljedeće:

 

  1. U skladu sa sadržajem i zahtjevima iz TD, ovom izjavom prihvatamo njene odredbe u cijelosti, bez ikakvih rezervi ili ograničenja.
  2. Ovom ponudom odgovaramo zahtjevima iz TD za isporuku radova:

_______________________________ (upisati predmet nabavke), u skladu sa uslovima utvrđenim TD, kriterijima i utvrđenim rokovima, bez ikakvih rezervi ili ograničenja.

 

  1. Cijena naše ponude ), bez PDV-a, iznosi: __________________________________KM

Popust koji dajemo na cijenu iznosi __________________KM

Cijena naše ponude, sa uključenim popustom iznosi ______________________KM

PDV na cijenu ponude (sa uračunatim popustom) iznosi ____________________________ KM

Ukupna cijena naše ponude iznosi __________________________________KM

 

U prilogu se nalazi i obrazac za cijenu naše ponude, koji se popunjava u skladu sa zahtjevima iz TD. U slučaju razlika u cijenama iz ove Izjave i Obrasca za cijenu ponude, relevantna je cijena iz Obrasca za cijenu ponude.

  1. PODUGOVARANJE (ukoliko ponuđač ima namjeru podugovaranja):

4.a) Imamo namjeru podugovaranja prilikom izvršenja ugovora.

Naziv i sjedište podugovarača (nije obavezan podatak): ________________________i/ili

Dio ugovora koji se namjerava podugovarati (obavezan podatak – navesti opisno ili u procentima): ____________________________________________________________ .

4.b) Nemamo namjeru podugovaranja.

NAPOMENA: Zaokružiti tačku 4.a) ili 4.b), a ako se izjavi namjera podugovaranja popuniti najmanje obavezne podatke. Ukoliko ponuđač ne zaokruži ni jednu od ponuđenih opcija (4.a) ili 4.b) smatrat će se da nema namjeru izvršiti podugovaranje.

 

  1. Naša ponuda važi _______ (upisati i slovima ______________________________) dana (Napomena: broj dana određuje ugovorni organ) od dana isteka roka za dostavljanje ponuda tj. do ________________ (upisati datum).
  2. Ako naša ponuda bude najuspješnija obavezujemo se dostaviti dokaze o ispunjavanju kvalifikacionih uslova za koje smo priložili izjave, u skladu sa uslovima propisanim TD (tačke 3.1.8. i 3.3.4.).
  3. Ako naša ponuda bude najuspješnija u ovom postupku javne nabavke obavezujemo se da ćemo dostaviti garanciju za uredno izvršenje ugovora (ukoliko se traži) u skladu sa uslovima iz TD (tačka 5.4.).
  4. Upoznati smo i prihvatamo sva prava i obaveze utvrđene u Nacrtu ugovora koji je dat u prilogu TD (Aneks 9).
  5. Izjavljujemo da naša roba odgovora svim tehničkim uslovima i karakteristikama iz Aneksa 3 TD.

 

 

M.P.

OVLAŠTENO LICE PONUĐAČA

____________________________

(ime i prezime)

____________________________

(potpis)

Mjesto i datum: _______________________

SADRŽAJ PONUDE

 

Naša ponuda sadrži dokumenta označena od 1 do _____, i to:

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

3._______________________________________________________________________

4._______________________________________________________________________

5._______________________________________________________________________

6._______________________________________________________________________

7._______________________________________________________________________

8._______________________________________________________________________

9._______________________________________________________________________

10.______________________________________________________________________

11.______________________________________________________________________

12.______________________________________________________________________

 

 

M.P.

 

OVLAŠTENO LICE PONUĐAČA

____

comment / reply_from

archive

please_select_a_date

vote / poll

Da/Ne

view_results
da
0%
ne
100%
nista
0%

newsletter

newsletter_description